2 HEKTO

Har jag lyckats gå ner på en vecka, gud vad jag är bra...
Igår hade vi "peptalk" hemma hos mig med mat o vin såklart, sen gick vi till Kicki o drack kaffe o mer vin...
Men nu är vi motiverade att ta bort de extar kilon som satt sig under semestern!

Klart att jag kanske måste äta upp dom vinegummen jag beställde av Kicki när hon reste först, varför skulle jag göra det? (beställa dom alltså)

Sen var det som julafton o komma till Kicki, jag hade passat Rex i tre dagar o vattnat blommorna en gång under deras resa, o jag blev rikligt belönad.
1 flaska Campari
Fina flytvärmeljus från Cypern o inte nog med det jag blev bjuden på middag två dagar i rad. Snacka om att kännas sig som en drottning!
Jag hade beställt tre mascaror oxå  så jag hade värsta påsen med grejer med mig hem.

Idag är det mulet i Stockholm, stackars er som har semester ;-)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

I dag är det strålande sol i Skåne.....och jag jobbar kväll,sol på dagen alltså..stackars mig.

2007-08-09 @ 09:19:41
Postat av: Monika

Ja, det är trist med vädret. Ska sova lite nu och sedan är det full fart till Kista Centrum. Ska gå till frisören och sedan ska jag kosta på mig nåt riktigt gott till kaffet. Ha en bra dag! Kram!

2007-08-09 @ 09:21:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: maria

Ja stackars stackars mej, jag har semester i detta blääväder....Det finns väl inget annat än att stänga in sig på gymmet idag igen...Fast som sagt , det där plufset som kom i och med semestern måste bort.
Ha det så gott!

2007-08-09 @ 09:38:53
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jeanette

Det går ju i alla fall åt rätt håll...

2007-08-09 @ 16:25:21
Postat av: Henric till Jeanette

Åt rätt håll vet jag inte! Det sista jag hörde (med från en ganska upprörd röst (idag) var en rejäl ökning åt andra hållet, eller vad sägs om 3.5 kilo på sex veckor!
Men jag är lugn. Jag ser det som nu är det ju mer för mig att hålla om....
/Henric "Slim" Nyström

2007-08-10 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0