DETHÄR VISSTE NI NOG INTE...

Att jag är född i Växjö.
Att jag har mina kryddor i boksatvsordning, (fler som har det?).
Att jag är paniskt rädd för spindlar, ja jag vet att jag är larvig.

Att jag älskar o gå i skogen o plocka svamp.
Att jag är morgonpigg, sover jag för länge (till 09 eller så) anser jag att hela min dag är sabbad...
Att jag har tre namn, Jessica, Anna, Carolina.

Att jag avskyr gamla väggklockor som tickar, "vänta på döden klockor" kallar jag dom. Skulle jag aldrig släppa in i mitt hus.
Att jag nästan alltid tävlar med mig själv.(har jag skrivit om innan)
Att jag gråter när tex. Anja Pärson eller någon annan svensk tar guld i sina sporter, jag älskar WM, OS o större evenemang. Idag börjar friidrotts WM i Japan.

Att jag är nyförälskad i Henric...(det visste nog dom flesta)
Att jag älskar att skratta.
Att jag i sommar åkt fritt fall!!!

Att jag har en underbar vän i Småland som heter Jeanette.
Att jag äter inte korv för jag sett hur dom tillverkar det...
Att jag behöver gå ner ca 4-5 kg i vikt.

Att jag prenumererar på DN men gillar SVD mer, jag fick ett bättre pris på DN.
Att jag älskar mattidningar o kokböcker.
Att jag en underbar humor.

Att jag älskar rödvin men dricker aldrig vitt vin.
Att min morfar heter Marvin.
Att jag nu tycker att jag plågat er klart med oviktigt vetande om mig!

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du glömde ett par saker:
att du själv är en underbar vän, bättre kan man inte önska sig
att du är en jävel på att baka
att du ska/vill starta eget - café/secondhand
att du har Sveriges vackraste ögon
att du när du var ung fick sitta i en hel vecka att återuppbygga din lillebrars legostad som någon tagit sönder när du haft otillåten fest hemma
Det visste ni inte va?

2007-08-25 @ 12:50:17
Postat av: Henric

Jag visste allt och lite till, så varför inte dela med mig om något annat från Jessicas värld:
Hon rycker ibland till i sömnen (som en hund som drömmer att den springer)
Hon snarkar när hon festat
Hon fiser aldrig offentligt, vid närmre eftertanke går hon knappt på toa för nr. 2 över huvudtaget
Hon älskar ost, ju mer illaluktande ju bättre
Hon är lika rädd för ormar som för spindlar
Hon hatar djurtroféer
Hon har en blyertsspets i näsan efter en fight med lillebror
Hon är världens "goaste" tjej vilket gör mig till världens lyckligaste man
Plus lite annat som av hänsyn till censur, inte kan nämnas här.

2007-08-25 @ 14:01:16
Postat av: Monika

Eftersom även jag tycker om kokböcker så kan jag rekommendera ett av mina nyförvärv i samlingen: Mellan hjortron och oliver av Tessa Kiros. http://www.bokus.com/b/9789100112400.html

2007-08-25 @ 23:01:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy

Bara några saker gör att jag inte kommer fria till dig älskade snygging!
Vi skulle tävla ihjäl oss och jag kan inte gå upp så tidigt på morgonen! kram

2007-08-26 @ 19:55:13
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Junitjej

Svar till Jada: Nej, det är ingen golöden vi har utan en blond hovawart.

2007-08-26 @ 19:59:55
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: majjanw

Blyertsspets i näsan?! det får du förklara när vi ska dricka vin medan de andra tävlar( Bellmansstafetten). För det har Borthy bestämt att vi ska!
Tja, då gör vi väl det då :) ?
Må så gott!

2007-08-26 @ 20:04:06
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jada till majjanw

Självklart, dricker vi vin. Du vet ju vilken tävlingsmänniska jag är...

2007-08-27 @ 07:06:46
Postat av: majjanw

Igentligen har väl hela semestern varit ett träningsläger inför Bellman.. :)
Jag är taggad!

2007-08-27 @ 10:22:54
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0