HOPPAS PÅ SOLSKEN

Lördag o söndag är jag ledig, tog ett extrapass i fredagskväll alltid bra med extra pengar.
Spelar egentligen ingen roll hur mycket mer jag får i lönekuvertet jag lyckas alltid att sätta sprätt på dom!
Tur att man är duktig på någonting!

Nu hoppas jag på ett strålande väder i helgen så jag kan slappa o sola o kanske ligga o läsa i min bok.
Inormala fall brukar jag läsa flera böcker under sommaren, ja under hela året.
Men iår har jag inte haft lust av olika anledningar, men nu har läslusten kommit tillbaka.

Sen ska vi planera våran lilla tripp till Nåttarö nästa helg imorgon hos Kicki. Ja, vi ska inte vara borta hela helgen utan en liten kortvisit dit ut i skärgården med övernattnig. Vi är 12 personer som åker o jag tror vi kommer få det jättemysigt.
Sonen vill i nte följa med o Linn jobbar så dom blir hemma med sina kompisar (undrar om huset står kvar...), nej dom brukar vara ganska skötsamma av sig så jag är inte orolig.
Herregud Martin är ju myndig.

Lite gräsklippning ska jag väl hinna med i helgen oxå...

Nu är det läggdags för mig för jag har slitit på jobbet från 07-21.30 idag.
Godnatt o sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag kom precis på den perfekta presenten till Henric. En plånbok med kedja i som han fästa i sina byssor, så han inte kan glömma den i bilen, ryggsäckar eller affärer.

2007-08-11 @ 13:20:33
Postat av: majjanw

Japp, idag fick vi sol och brännan är fixad!
Ha en toppenhelg!

2007-08-11 @ 17:31:52
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0