KINESER, TURKAR ELLER SPANSKA?

Det finns ju hur många sorter som helsta att välja på. Ja, kräftor alltså.
Tester i olika tidningar ger olika betyg, man blir helt virrig.
Det bästa är ju o fiska själv eller få/köpa Svenska kräftor, men det är ju så otroligt dyrt (köpa alltså).


Ja, nu blir det kineser för Thomas hade  provat o dom var goda sa han, förresten vem känner efter ett tag vad det är för kräftor?
Håller på med packningslista inför Nåttarö, det är där vi ska ha kräftskivan.
Förstår inte hur jag ska orka bära allt, ja det är ju tur att Henric ska med. Han ska minsann få visa hur stark han är...
Kräftor
Sprit
Vin
Öl
Ja, o lite till sk avi ju självklart ha med...
Det blir nog bra, jag behöver träna mina änglavingar!

Ha en bra dag i solskenet!
Det ska jag, för idag kommer Henric!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka kineser hade han testat, ska på kräftis nästa helg och behöver tips om bra kräftor. Såg att ICA hade billiga av sitt eget märke, nån som vet om de är goda? Ska man satsa på jumbo eller den mindre varianten?

2007-08-15 @ 12:28:07
Postat av: Lotta

Kinesiska brukar vara de godast....
Hur många blir ni på kräftskivan och är det nån av dina vänner som bor där?
Ha så mysigt vilket fall som.

2007-08-15 @ 13:03:25
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Veronique

Har du bättrat på Henrics öl-lager inför helgen eller får han klara sig på ynka 8???

2007-08-15 @ 22:57:30
Postat av: Jada till Veronique

Hallå där! Vatten o kräftor är inte dumt det heller...

2007-08-16 @ 07:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0