MOTION

Nu ska här motioneras!
Gick en långpromenad i måndags o en i tisdags. Knät är mycket bättre dock inte bra, men jag har ju ett "sexdödar" benskydd.
Kan ju inte skryta med att jag går direkt fort just nu, Kicki drog iväg för att hon frös då förstår ni tempot.
Men jag gick i minst en timme båda dagarna, så nu ska det mycket till om vågen inte visar minus imorgon!
Har även skött mig exemplariskt med maten (ja, nästan ivarjefall).

Så här får man absolut inte tänka när man ska börja motionera!


Motion gynnar sexaptiten, snart har man varken tid att sköta hem eller arbete...
Muskler väger mer än fett o jag väger redan för mycket...
Ben muskler är så......maskulint.
Man kan aldrig vara säker på hur kroppen reagerar på träning, se på de japanska sumobrottarna...

Tänk positivt!

Ja nu är det dags att gå ut med Lisa en runda!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Men Jada! Du har nog promenerat väldigt mycket...det låter som det främjat din aptit ordentligt! Du låter hungrig....dax att åka till käreken snart kanske? Kram från en som springer som alternativ till det andra och som hellre äter fisk...ibland...kanske...nä....!

2007-08-29 @ 19:36:57
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: majjanw

" Hellre gå än stå!" :)

2007-08-29 @ 19:40:21
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Veronique

Jag behöver inte motionera. Jag är snygg ändå! Och apropå gårdagens inlägg om ordspråk som jag missade, så kommer ett här i efterhand. "Du ska slå din kvinna varje dag. Vet inte du varför så vet hon." Arabiskt ordspårk. Sug på den....

2007-08-29 @ 20:39:15
Postat av: Borthy till Veronique

Den var riktigt fin och den bara måste jag suga på och njuta av ett tag, grym!

2007-08-30 @ 03:04:08
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jeanette

Har alltid misstänkt att jag kommer se ut som en sumobrottare om jag börjar tränar och då känns det bättre att låta bli... Eller som jag bruka säga (mitt eget lilla ordspråk) "Hellre se ut som en halv sumobrottare, än se ut som en hel".

2007-08-30 @ 06:38:08
Postat av: Lotta

Som jag brukar säga,varför motionera,när man kan låta bli.
Ha en bra dag

2007-08-30 @ 08:05:44
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: maria

Javisst!
"Bättre grilla med nya vänner, än grilla dom andra".
Vet ej var jag fick detta ifrån, vet ej vad den innebär heller.

2007-08-31 @ 07:30:13
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0