STACKARS LILLA MIG...

Snuvig, trött o allmän sjukdomskänsla. Ja, det är nog mest synd om mig i hela världen...
Jag tror det beror på stugan på Nåttarö, det var så kallt på natten att jag trodde jag skulle frysa ihjäl.
Jag frös så mycket att jag inte orkade resa mig ur sängen o hämta en filt.
Jaja, nu ska jag inte gnälla mer.
Jobbar ändå,  trots min allvarliga sjukdomskänsla...

Vädret är mulet o det känns som hösten snart är här. Men det gör inget för jag älskar hösten!
Man kan gå långpromenader o sen går man in o fikar o ute blåser höststormarna, härligt!
Träden är så vackra, alla fina färger på löven.
Mörkret smyger sig på o man kan tända massa värmeljus o mysa.
Jag älskar att sitta o prata o mysa i höstmörkret, jag hoppas att jag får en riktigt mysig höst!

Tänk jag känner mig genast piggare när jag tänker på allt positivt!
Imorgon är jag nog helt frisk!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackars stackars dig....
Jag kommer ihåg att du älskar att promenera,vi gick mycket du och jag med Molly och pratade massor.
Saknar dej!
Lotta

2007-08-22 @ 08:14:38
Postat av: Borthy

Tror du är för mager....det är därför du fryser! Skit samma, det viktiga är att vara snygg, då får man ta lite köld! (Just nu fryser inte jag kan jag säga, måste börja ordna till det...)Kan jag komma 15.00 tors och fre? Är hemma med stora grabben som inte börjat skolan än.

2007-08-22 @ 08:56:56
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Henric

Jag tror också på en mysig höst!
/Henric

2007-08-22 @ 11:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0