UTVILAD

Ja, det kan man ju säga att jag är. Jag la mig strax efter 21 igår...o somnade runt 22.

Helt slut efter att ha varit så många i huset förra veckan. Linns kompisar åkte vid lunch, sen åkte mamma o pappa med sina vänner o dom tog Linn med sig till Småland. Hon ska jobba två veckor till.
Martin o hans tjej drog runt 16 o sen var det bara jag o Lisa kvar.
Men det var inte långvarit, för vid 18.30 kom exet o hämtade henne.
Så då var jag helt plötsligt ensam!
Tystnaden blir nästan kuslig när det varit så livat o sen blir det knäpptyst.

NU är det ny vecka, nya krafttag!
Vågen SKA visa lite minus innan veckan är slut.

Idag ska jag hämta Kicki o Lennart på Arland, dom har varit o solat sig på Cypern en vecka....jag är inte ett dugg avundsjuk...(måste hinna smörja in mig med brun utan sol)

Idag ska det fina vädret börja!
Grattis alla ni som börjar jobba just idag !!!

Ha en bra dag i solskenet!

Kommentarer
Postat av: Henric

Tack för gratulationen!
Det känns jättekul att börja arbeta efter sex veckors regn och rusk! Idag är det nästan tropisk värme och solen lyser som en svetslåga, men jag ä´int´bitter.....
Vi får hoppas att nästa veckas skärgårdstripp blir minst lika soligt. I händelse av dåligt väder finns det ju alltid alternativa inomhusaktiviteter ;-)
/Henric

2007-08-06 @ 12:30:30
Postat av: jeanette

Det är tur att du har Lisavampyr som håller dig sällskap. (Emma o jag skrattar fortfarande åt hennes reaktion när hon träffade Ludde)

2007-08-06 @ 12:32:34
Postat av: Jada till Jeanette

Haha, ja hon är snygg när hon visar tänderna...

2007-08-06 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0