VARFÖR ?

 Kan vissa människor äta hur mycket som helst o inte röra på sig men ändå inte gå upp ett gram?
Nu när semestern är slut o jag inte har kunnat motionera på fyra veckor så ställde jag mig på vågen....
Gör inte det om ni levt som jag!
3 kg plus. Ja, ja det blir en baggis o ta bort tänkte jag i måndags.
Det var innan jag var ute i skogen med Gunilla o hennes nybakade bullar, det var innan jag bakade en chokladtårta till gästerna igår (mycket god...)det var innan....ja, så kan jag fortsätta ett tag till.
Varför är det så gott med mat?

Nu får jag skärpa till mig o äta lite bättre, det är svårt när man har massa gäster o det ska ätas o drickas vin.
Nästa vecka är jag själv, då blir det nyttig mat så det står det härliga till.
Sen längtar jag tills jag kan börja gå ordentliga promenader igen (ska till doktorn på tisdag).
(Varför skulle just jag skada mig?)
Nu ska det tänkas positivt!

Ha en underbar dag i solskenet!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad jag kan se av bilderna så är du ju skitsnygg!!!
Jag däremot kan bara drömma om den figuren jag hade 1988 *suck*
Kram

2007-08-02 @ 17:03:03
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Veronique

Livet är orättvist...he, he, he. ;)

2007-08-02 @ 19:35:59
Postat av: Jada till Veronique

Jaa, undrar vem det var jag syftade på? Första meningen...jag ska göda dig med bullar o kakor...

2007-08-03 @ 07:01:15
Postat av: majjanw

Ehh, jag ligger på plus 6,9 kg från början av sommaren till nu. Det är bullarna....
Jag Måste komma igång med gymmandet igen!
Ha en toppenfredag.
Kram.

2007-08-03 @ 10:47:51
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0