GODMORGON!

Idag är det ingen god morgon, jag har sovit jättedåligt vaknat flera gånger o vridit o vänt på mig.
Jag som brukar skryta med att jag lägger mig ner somnar o vaknar när jag ska gå upp...där fick jag!
Jag kommer väl att sova gott inatt istället hoppas jag.

Måndag o en ny arbetsvecka hägrar.
Ska försöka gå ut o gå idag igen, som ni vet så visade ju vågen nästan 3 kilo plus o när jag började räkna så tänkte jag att minst två hinner jag bli av med till nyår (tänkte inte på att det kommer en jul däremellan oxå).
Så om jag kämpar hårt fram till jul så kanske jag hinner få bort 1 kilo...o det gör varken till eller från men ändå...

Nu ska jag upp o handla morgonmackan i pressbyrån, en grov trehörning med frön på o som vanligt äter jag räkost till pålägg.

Ha en riktigt härlig måndag i december mörkret!
I stockholm regnar det som vanligt!
Glöm inte att rösta på mig i bloggregistret idag!!!!

Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Hoppas du får sova bättre i natt.
Jag har röstat på dig!

2007-12-10 @ 10:25:58
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Anledning till att du sover dåligt beror på avsaknaden av mig... Simple as that...

Vad fint du har julpimpat bloggen!
Jag har oxå röstat, (vågar inte annat)

/Henric

2007-12-10 @ 10:38:49
Postat av: maria

Jo, jag var nog lite väl optimistisk igår som trodde det skulle bli lite snö under natten...Tur att i detta gråregnväder att man kan titta på dina glada tomtar :)
Ha det gott!

2007-12-10 @ 11:25:25
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0