IDOL

Jag såg ett helt avsnitt av idol igår för första gången o det var ju säsongens sista...
Att Marie skulle vinna var ju självklart!
Var hos Kicki o åt räkor mm, o drack vin till supergott!
Masade mig hemåt vid halvtolvtiden o somnade.
Blev väckt strax efter tre inatt då Henric bara ville tala om att han var hemma, o han frågade vad jag gjorde?
Ja, gissa jag står o gör julbaket i köket...

Henric har varit lite seg idag när jag pratat med honom, undrar varför...
Jag har städat, tvättat bilen o gått en långpromenad idag så jag känner mig riktigt duktig trots att några julgardiner inte kommit upp ännu.
Det hinner jag imorgon.

Imorgon kanske jag åker ut o kollar på lite julklappar om jag har lust annars får det vänta tills nästa helg.

Ha en skön lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Nååå,hur gick det,julklappar eller inte?

2007-12-09 @ 16:34:36
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0