JAG BEKÄNDE MINA SYNDER...

Åhh, vad jobbigt det var att gå till VV.
Jag hade gått upp nästan tre kilo  på nio veckor...ja, det är inte så farligt får jag höra. Men om det fortsätter så här då till slut är jag hur stor som helst. Nej, nu ska det bromsas i tid!

Fredag idag o inget planerat för helgen mer än att jag o Kicki ska äta räkor o dricka vin ikväll!
Det är nyttigt så kom inte o säg något annat! Ja, kanske inte vinet då...

Gick en långpromenad igårkväll efter VV, skönt som bara den.
Ska gå en runda idag med o imorgon...osv.
Det är så mycket jobbigare att komma ut på vintern när mörkret ligger tungt över en, nej tacka vet jag lite snö så det ljusas upp ute!
Då blir man genast piggare!

Fredagskram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

3 kilo på 9 veckor???
det kan jag gå upp på en helg,så mao är du väldigt duktig.
Kram på dig själv du.

2007-12-07 @ 09:02:32
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Linn

Jag ska också vara med på eran myskväll! Puss till världens bästa mamma.

2007-12-07 @ 14:17:58
Postat av: Jada

Självklart Linn!

2007-12-07 @ 17:07:33
Postat av: Henric

Vin?? Är det inte typ 1000-tals poäng?

/Don "slim" Henric

2007-12-07 @ 20:31:25
Postat av: anncka

Man måste få unna sig lite gott också...annars blir det tråkigt! Hoppas vinet smakade gott :)

2007-12-08 @ 15:56:08
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0