JULBORD

Ikväll ska jag ut o späka mig med julbord på Hågelby.
Vi som sitter i styrelsen för vår samfällighet får ingen ersättning men däremot ett julbord varje år.
Det ska bli trevligt o gott, men jag känner mig som en julgris redan innan...
Jag får väl äta grönkål, potatis o sallad...

Kvällen igår blev bästan som jag tänkt mig, jag slappade verkligen o jag känner mig lite bättre.
Julstressen har dock inte minskat, alla människor runt omkring mig har fått upp julgardiner, köpt julklappar o fixat.
ja, ja jag har ju hela helgen på  mig!
Eftersom min kära Henric inte kommer den här helgen :-(

Nu är det åter en ny arbetsdag o det är fortfarande mörkt ute.
Hoppas kunna gå lite tidigare idag och gå ut en promenad med Lisa när det är någorlunda ljust ute.


Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Ta det lugnt,du kommer hinna allt i alla fall,jag lovar.

Ha en mysig kväll!

2007-12-05 @ 09:42:29
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Hej min smula!

Ja, det är ju tyvärr sant att jag inte kan komma till helgen :-(

Men som jag alltid brukar säga: "Den som väntar på något gott, väntar alltid på Henric".

Nu till något helt annat!
Jag har har ett glädjebesked till samtliga läsare av Jadas blogg.
I går köpte jag två eftertraktade biljetter till Bruce Springsteen & The E-street Band på Ullevi den 4-5 juli. Ja ni läste rätt, jag köpte biljetter till bägge konserterna!!
Det såldes över 100.000 biljetter innan lunch igår, och jag är en av de lyckliga "få" som kom fram i tid.

Det kommer bli en höjdarhelg i Götet, men iskall pilsner och stekande sol ackompanjerat till "The Boss". Stuga är redan bokad och allt är tajmat in i minsta detalj...

/Henric

2007-12-05 @ 13:16:22
Postat av: Jada till Henric

Så perfekt kan det ju inte bli, jag är ju inte med...

2007-12-05 @ 13:21:06
Postat av: Henric till Jada

Förvisso förvisso, mitt hjärta!
Men jag har ju erbjudit dig tjänsten som "husa" i stugan.
Vi behöver någon som kan ordnar med drinkar och snacks när vi laddar upp inför konserterna, samt förser oss med snittar och kallskuret när vi släntrar in framåt småtimmarna.

Detta var dock inget som föll damen i smak, (undrar varför egentligen).

Hursomhelst får vi killar försökar klara oss själva över helgen, hälften av oss har gjort lumpen, så jag är egentligen inte nervös...

/Henric

2007-12-05 @ 13:28:12
Postat av: Tenderee

Henric...jag måste erkänna att jag är avundsjuk på dig,jag kan ta Jessicas plats som husa om du sätter på högtalaren på mobilen under konserten ;-)

2007-12-05 @ 13:36:31
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Låter verkligen jättegott med grönkålen!
jag har givit upp för året, jag ska satsa på att bli världens puma under våren i stället, nu, bara äta och glufsa!
Ps, kom ihåg att man inte ska banta inför en operation! kram

2007-12-05 @ 16:39:00
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jada till Borthy

Hallå, det är en knäoperation jag ska göra...

2007-12-05 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0