JULSTRESS

Jag brukar inte låta mig påverkas av julstress o människor omkring mig som hetsar upp sig för vad som helst.
Jag brukar ha en rätt hög stresströskel, men nu är det farligt nära att jag snubblar över den tröskeln...

Tisdag 18/12 och inte ett julkort skickat, massor med julklappar kvar att köpa, jag har lovat mamma en massa julkakor som inte är färdigbakade än, osv...
På jobbet är det katastrof, Palett  V5 som jag jobbar i har havererat helt, o för att vi ska få lön har landstingsdirektören stängt programmet så att dom kan köra våra låner, o det är ju tacksamt!!!!

Idag ska jag ivarjefall gå en långpromenad o sen börja baka o göra lite julgodis, det jag hinne rdet hinner jag.
Jag ska inte låta stressen ta över!

Minus 7 grader i Tumab idag på morgonen, nu är vintern här!
Ha en bra tisdag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Nog är du stressad alltid,det märks när du skriver.
Lycka till med allt och ta det lugnt,stanna upp och andas djupt emellanåt.
Kram

2007-12-18 @ 09:08:19
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

7 grader i Tumab!! Undrar hur kallt ni har det i Tumba då?

Här i härliga Småland är det 2 + grader och polenlock...

Ja, julen kan onekligen vara en stressig tid. Jag har precis kollat på en intressant dokumentär om saltgruvor på Discovery. Funderar på att ta en promenad lite senare.

2007-12-18 @ 13:02:56
Postat av: maria

VAA?? Har du flyttat ifrån Tumba till.. Tumab... :)
Låter lite körigt med palettwebgrejjen, undrar om det gäller mej med?
Men du ska se att det ordar upp sig till det bästa!
Kram.

2007-12-18 @ 14:04:11
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Veronique

Jag antar att du Don H är klar med dina julbestyr då du har tid att hånas. Eller är det Jessica som får till uppgift att även fixa dina x-mas presents?

2007-12-18 @ 19:10:40
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Borthy

Hallå! Jag har själv korrigerat alla mina bortfallna tider i systemet! Visst är jag duktig!
Fan vad det är jobbigt att vara kvinna och bäst så som vi är! I bland blir det körigt och näsblodet känns nära! Bra att du hjärntvättar dig här och skriver att du inte ska låta stressen ta över. Jag kommer inte få iväg några julkort i år heller tyvärr. Kram på dig.

2007-12-19 @ 06:14:41
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Henric till Veronique

Don H jobbar alltid effektiv, och får på så vis tid över för förströelser....

Hånas är något som man tar sig tid till...

Nope Fröken Dahl har inte hjälpt mig med presentinköp, hon är alldeles för uppstressad just nu. I morgon skall jag har herrmiddag hemma, med allt vad det innebär... Matlagning, dukning, städning och diskning etc. etc. Var är Jessica när man behöver henne?

/Henric

2007-12-19 @ 10:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0