LITE FRISKARE...

Trodde jag var frisk förra veckan som jag skrev, men på torsdagen hade jag tappat rösten helt.
Nu har jag röst men det har övergått till snuva o lite hosta...jobbigt att det tar sån tid.

Har varit i Småland i helgen hos Henric. Mycket trevligt som vanligt, vi hra bakat, promenerat o haft det mysigt.
Igår när jag skulle åka hem så var mitt tåg väldigt försenat så jag kom hem strax för 01 inatt...trött, trött, trött.

Ny vecka o nya friska tag!
Ikväll ska jag vara barnvakt, så jag vet hur min dag kommer att se ut.
Matlagning, städa lite o sen passa barn, läsa sagor o sooova...

Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-12-03 @ 07:49:24
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Tenderee

Jasså,det blev tåg i alla fall...så bra,blev det väldigt dyrt?

2007-12-03 @ 08:48:03
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jeanette

Hoppas du hinner med ett litet samtal till lilla mig!

2007-12-03 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0