STRESS AV OLIKA SLAG

Var länge sedan jag nu hade en hemma kväll, det hade jag tänk o ha ikväll om jag hinner...

Jobba, gå ut med Lisa, laga mat, städa o hänga tvätt det är en normal eftermiddag för mig.
Idag måste jag även åka till Phone house m Linn, det är något strul med hennes nya telefon.
Minneskortet o sen fick hon fel telefonnummer, hon skulle behålli sitt gamla men dom misslyckades med det, jag har försökt ringa dit i flera dagar utan framgång så i eftermiddag bär det av mot kungens kurva.

När jag tänker på att julafton snart är här  o jag har köpt typ 3 julklappar så blir jag liite stressad...

Flexklockan på jobbet hade hakat upp sig i morse, o eftersom  jag jobbar med bla. flexrätta så känner jag en viss stress över allt extra arbete som det innebär o flexa in/ut alla manuellet.
Jag var ju sjuk 4 dagar förra veckan o ligger efter i mitt vanliga arbete oxå.

Herregud villket negativt inlägg det här blev.
Egentligen gillar jag lite stress o jobbar bra under lagom press.

Nu ska här tänkas positivt!
Jag kommer att ha arbete ett bra tag framöver, tänk på dom som inte har jobb.
Jag vet vad jag ska göra ikväll så jag slipper ligga på soffan o slöa...

Ha en bra tisdag i ösregnet!

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG I BLOGGREGISTRET!
TACK!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Ösregn??
Här är det minusgrader och strålande sol.
Hoppas det löser sig med allt.
Kram

2007-12-04 @ 09:25:55
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: maria

Alla verkar gå på sparlåga nu..Me to. Tror vi bara laddar upp inför julaftonen.
Ha det så gott!

2007-12-04 @ 10:31:38
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: anncka

ha det gott och var rädd om dej//Kram

2007-12-04 @ 11:17:34
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Borthy

Hoppas att du fick en jätteskön kväll!
Jag har också var inne i ett stimm av dagar med felriktad energi men nu tror jag att det börjat vända! Hopas det blir så för dig också snart. Stress är bra men bara om det är av en bra sort, sådan där man tävlar mot sig själv och eldar upp sig lite med, inte sådan där som gör att axlarna åker upp och det blir en negativ stress. Usch! Jag tror jag lyckades rätta min flexklocka själv ! Kram

2007-12-05 @ 06:08:07
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0