FÖRSTA DAGEN PÅ JOBBET

Ja, då var det dags för första dagen på jobbet efter semestern.
Det var inga problem med att gå upp ivarjefall, vi får se hur trött jag är ikväll...
Nu skiner redan solen, ja det är väl självklart nu när man ska sitta inne o titta ut!

En dag har jag haft på stranden under min semester, o då badade jag i havet. Vädret kunde ha varit bättre men det är skönt att bara ha varit ledig.
Nu är det lååångt kvar tills nästa sommarsemester...usch, jag får inte tänka så då blir jag deppig.

Nu får man njuta avhelgerna o sommarkvällarna istället o kanske ta ut någon extar dag någon gång.

Nu är det dags för frukost, ja jag kan inte jobba än för jag skrev fel lösenord till Palett som jag jobbar med så jag låste alltihop....o helpdesk öppnar inte förräns kl. 08.00.
Konstigt jag är säker på att jag hade det lösenordet jag skrev, alla andra lösenord gick bra till mailen o att starta datorn, men inte det inte!

Ha en bra dag vare sig ni arbetar eller inte!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Första dagen efter semestern är alltid seg,men det blir säkert en fin dag ändå ska du se...kram på dig !

2007-07-30 @ 08:51:40
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Muhuhuahahaha!!
Jobba! Vad är det?
/Henric

2007-07-30 @ 10:03:44
Postat av: Jeanette

Jag lyckades få semester en vecka till, jippii mig! Vi kan väl höras i kväll?

2007-07-30 @ 13:25:12
Postat av: majjanw

Hoppas det har gott bra idag! Själv sitter jag hos Borthy och blir bjuden på vin och mat.
Må så gott!

2007-07-30 @ 19:24:02
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0