SEMESTER I GLASRIKET

Nu har semestern börjat, men solen lyser med sin frånvaro. Jag förstår inte, när jag har semester så SKA solen skina!

Förra helgen så var mina vänner från Tumba med på tur i Glasriket o tokshoppade. (bild kommer på måndag)
Veckan som gått så har jag o Henric varit själva i Tumba o ätit goda middagar hos mina gamla vänner, som blivit hans nya vänner.
Jag stannade en vecka i Växjö o var på Öland o Karlskrona, mm. Sen var jag ute o festade med min kompis Jeanette,o vi hade skit kul (tycker jag ivarjefall)

Sen var Henric o jag på Gröna Lund en kväll o roade oss o åkte fritt fall
o uppskjutet! Jag är otroligt stolt över mig själv att jag gjorde det!

Nu fortsätter semestern en vecka till sen är det dags igen...
Jag som har velat o velat om jag skulle ha sjukskrivit mig istället, för jag spelade ju innebandy innan semestern o skadae knät så illa att jag fortfarande inte kan gå ordentligt. Ja, dåkunde jag ha sparat semestern men nu gjorde jag inte så o det är ju lätt o vara efterklok...

Nytt inlägg med bilder komme rnu snabbare än förut.
Må så gott i solen, för nu skiner den!


Kommentarer
Postat av: Monika

Äntligen ett inlägg! Trodde du hade övergett oss i din trogna fan-club. Men det låter som att du haft det bra i alla fall. *Kram*

2007-07-21 @ 13:39:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Lotta

Får försöka vara i Växjö samtidigt som dig någon gång,hade varit skitkul att ses igen.
Härligt att du haft det bra på din semester,än så länge!
Kram

2007-07-21 @ 15:54:32
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Det gläder mej jättemycket att höra att din sommar verkar vara jättetrevlig och fin! Uppskutet tror jag att jag ska vänta lite med....
Appropå ingenting... schemat för hösten ska visst läggas nu. När ska vi tokshoppa i Ullared?

2007-07-23 @ 22:48:01
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: lennart

Det är tisdag i dag.jag var med och tokhandlade i glasriket, men var är den fina bilden som togs?

2007-07-24 @ 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0