TUR MAN INTE HAR SEMESTER

När det är sådant skitväder ute!

Så jag lägger in lite fina festbilder från våren så man kan bli på bra humör av dom när man inte blir det  av vädret...

 Bild på två stora ego! I lördags på min födelsedag!
 Mmmm vad ska man säga...Anders o peters 40-års fest
 Vet inte riktigt vad det är för sorts dans...I lördags.
Kryssningen, middagen innan dansen...
Jag o Jeanette min underbara kompis från Småland.
 Hon kan inte stämma mig för hon la ut en bild på mig utan o fråga...
 Ja, asläckra brudar..(kostar bara 100 kronor styck, erbjudande 150 för båda...)

Nu räcker det med festligheter för den här gången...risken finns ju att det blir för festligt i era liv när ni tittar på allt skoj som varit under våren!
Det är ingen mening att ni försöker stämma mig för jag lagt in bilder på er utan att fråga, för jag är redan skuldsatt upp över öronen...

Jag återkommer med nytt inlägg imorgon!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Bra, då är vi oskulder igen!

2007-07-04 @ 12:53:46
URL: http://jeanettekroon.blogg.se
Postat av: Ers Underbarhet

Vi två har verkligen gett egot ett ansikte, eller hur?
Satan man är ju både snygg, dansant och vig..... helt enkelt underbar!!!! Tänk om jag kunde gifta mig med mig själv....

2007-07-05 @ 03:21:25
Postat av: majjanw

HaHaha.. Roliga bilder!!!!! Party on!
Må så gott!

2007-07-05 @ 09:49:30
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Varför går det inte att titta på bilderna i förstoring?

2007-07-23 @ 22:50:17
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0