ÄNTLIGEN FREDAG

Den här veckan har varit perfekt så vill jag att alla veckor ska vara, röd dag i onsdags.
Det är perfekt att jobba två dagar vara ledig en jobba två o vara ledig två osv.

Igår var jag o Kicki ute o shoppade, jag köpte en  klänning o ett par nya skor...ja o en geting fälla kanske inte lika kul...Kicki köpte lakan o grill o andra "tråkiga" saker, jag tyckte att jag behövde unna mig själv något...


Ikväll ska jag ha lite kompisar hemma o grilla o dricka vin.

Hoppas vi kan sitta ute hela kvällen i det härliga vädret o prata o dricka mer vin!

Imorgon bär det av till stranden med Kicki, vi ska bättra på rynkorna, ja det är ju bättre att vara snygg nu!

Ha en härlig fredag, för det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja,en annan ska ju jobba hela helgen så du får vara snäll och sola för mig också....

2007-06-08 @ 13:32:47
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Ja, du får ha en låång skön och trånande helg, det ska jag. Solen skiner det är minst 30 grader ute, och livet leker. It´s good to be me!
Det ska bli ett sant nöje att inspektera din bränna ;-) It´s really good to be me!!
/Henric

2007-06-08 @ 13:46:42
Postat av: jeanette

Satte mig på min lilla balkong och skulle steka mig lite, men jag började koka i stället... nu sitter jag och svalnar av inomhus.

2007-06-08 @ 14:42:47
Postat av: Borthy

Tja ba bruden! Vad trevligt med shoppingen! Själv råkade jag spontanhandla mig en liten kjol och en tröjja idag. Jag behöver också komma och dricka vin hos dig snart. Hoppas ni haft jättetrevlig kväll! Hälsa Kicki! Ps. Hoppas få se dig i spat med bildbevis i bloggen i morgon! Jag var först!

2007-06-08 @ 23:29:04
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jeanette

Jag avundas dig... tänk att få ligga vid havet en dag som den här , suck!

2007-06-09 @ 12:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0