ÅRETS FÖRSTA DOPP I HAVET

Idag har jag varit på mörkö o solat o badat.
Årets första dopp i havet, det var inte så kallt som jag trodde eller var det för det var så otroligt varmt i luften att man var tvungen att svalka sig.

Vi åkte ut i morse o kom hem på eftermiddagen, Kicki jag o Gunilla handlade massa tidningar sen låg vi på stranden o läste o åt, o åt o sen åt vi lite till...
Varför får man lust att fika o äta hela tiden när man är på stranden?
Ja vi tre får det ivarjefall.

Nu börjar det  bli lagom varmt ute så jag ska ut o sätta mig en stund o bara slappa, hela denna dagen har varit en slappar dag o det är verkligen inte ofta jag har det.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: majjanw

Låter som en helt fantastisk, underbar dag!
Själ har jag stått i källaren o tvättat, storhandlat i centrumet tre stationer norrut från "våran" station, man måste variera sig lite :)
Må gott!

2007-06-09 @ 19:06:06
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag pallade inte ut i värmen innan jobbet idag! Antar att du var snyggast på Mörkö?

2007-06-10 @ 00:27:00
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Är läget ok? Såg dig i gråtrummet..... (fast du grät ju inte ju, det brukar jag göra där!)

2007-06-11 @ 21:05:20
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: majjanw

Gråtrummet???

2007-06-11 @ 21:23:11
Postat av: Jada

Nej, jag har det som "gladrum" måste vara tvärtemot alla andra...

2007-06-12 @ 07:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0