BLOMMOR O REGN

Vi har blivit lovade ösregn o allmänt skitväder snart, o då kommer mina nästan överblommande pioner att falla under regnet.
     Så idag gick jag loss med kameran o fotade mina kära blommor. Jag älskar pioner det är den vackraste blomman jag vet.

Jag har köpt en chokladblomma som doftar kakao...det är nog den bäst doftande bloman jag vet. Jag ska ta en bild på den sen när den blommar fullt ut.

Jobbat i det vackra vädret idag har jag oxå gjort, jag får lust o dra ner mina persienner på jobbet när solen skiner ute så jag slipper se det.
Gick hem lite tidigare idag o klippte gräset, för att få vara ute i solen.

Nu drar det ihop sig o blåser mer så snart är väl regnet här, o då gör det inget att man jobbar två veckor till innan man har semester...det betyder att man får semester när värmeböljan från Grekland kommer!
Ja, ingen blir gladare än jag, för jag älskar solen!
Må så gott!




Kommentarer
Postat av: Borthy

Hej kära du! Så skönt du är aktiv bloggare igen! Inte klippte du väl gräset för att få vara i solen? Det var väl för grannarnas skull?
Alltså, alla snackar om regn... vadå? Jag har inte sett till något ännu! Ha en fin kväll så ses vi i morgon em! Snart blir det vinkväll va? Får man prova sällskapsspelet då?

2007-06-26 @ 22:40:41
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jada till Borthy

Självklart ska vi spela spel o dricka vin snart.
Nu regnar det ute!

2007-06-27 @ 08:51:37
Postat av: Monika

Sällskapsspel? Då vill jag vara med!

2007-07-02 @ 12:47:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0