MÅNDAG

Idag är jag hemma o sjuk...jag måste ha blivit matförgiftad igår, har varit på toa hela natten...men nu är jag frisk så imorgon blir det jobba av!
Jag som var duktig o gjorde matlåda igår eftersom jag är själv nu, men det är bara o slänga den o färska champinjoner kommer det dröja länge innan jag äter igen.
Blää, jag mår illa bara jag tänker på det nu!

Nu är det snart midsommar o vädret ute är som en höstdag, men det hinner vända innan fredag.
Jag skulle behöva klippa gräset innan midsommar, nu är det för blött för att klippa så idag blir det inte.
VI ska vara hemma hos mig på midsommar 18 personer inklusive barn, så jag hoppas verkligen på fint väder så vi  kan vara ute.
NU blir det fika med svägerskan o hennes barn Ella o Ida!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackars dej,fy vad hemskt!!!
Svägerskan är det Nicklas fru?hur ser han ut nu för tiden????har inte sett honom sen....tja typ 1986-87.Hade varit kul att se ett foto.
Trevlig Midsommar,själv ska jag jobba hela midsommar.

2007-06-18 @ 16:20:20
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jeanette

Magsjuka=Mardröm! Ring när du mår bättre, kramisar!!!

2007-06-18 @ 19:01:45
Postat av: Borthy

Du får se det possitivt, magen blir så platt och fin.... Du vet det finns ju bara ett ord och det är snygg!
Nä, allvarligt talat, vad vidrig och ynklig man känner sig när man flyttar in där i badrummet och det kommer alla vägar. Man orkar inte gå till sängen mellan varje gång och att ligga i badkaret med en kudde känns som ett toppenalternativ...

2007-06-19 @ 04:18:34
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Veronique

Du använde väl inte toa på övervåningen????

2007-06-20 @ 04:11:54
Postat av: Borthy

Har du inte frisknat till än?

2007-06-20 @ 05:06:55
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Henric till Veronique

Jo, hon gjorde dessvärre det. Jag tror i ärlighetens namn att inte ens OKAB skulle kunna sanera den toan till brukligt skick igen.
Vi vet ju vad du har gjort där, och nu detta....
Tur man är kille och kan utföra sina behov i guds fria natur...
/Henric

2007-06-20 @ 08:06:19
Postat av: Borthy

Hur mår du? Är du på benen igen? Trevlig midsommar! / Borthy

2007-06-21 @ 05:34:16
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: majjanw

Vad roligt det låter med festen, men det blir väl en del att stå i förstår jag.
Iallafall, trevlig Midsommar!

2007-06-21 @ 05:36:30
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0