MINA NEGATIVA EGENSKAPER

Varför tycker en del att det är så jobbigt att hantera olika konflikter?
Jag har inga problem med det, så som jag tycker så är det!
Ja, en del människor i min omgivning har problem med det.
Det är väl inte så svårt eller konstigt, argumentera emot mig, med bra argument som jag "köper" eller gilla läget att jag har rätt!
Jag vet att jag har svårt att ändra uppfattning om jag bestämt mig för något, krävs mycket för att övertyga mig!
Ja, det är en negativ egenskap, sådana har jag fler...
tex. så har jag svårt med grupparbeten, jag gör gärna allt arbete själv, ja o då är det ju inget grupparbete!
Jag har svårt att delegera bort uppgifter, även hemma.
Det får jag lida för nu. Mina barn kan knappt sätta på diskmaskinen bara för att jag alltid har gjort det o aldrig lärt dom, knappast deras fel!
jag avskyr människor som inte håller tiden o kommer försent o förstör för andra...
Jag har säker fler negativa sidor, men dom vill jag inte kännas vid så då finns dom inte...

Jag har otroligt många positiva egenskaper ivarjefall!!!

Jag är glad för det mesta.
Jag ser oftast lösningar istället för problem, jag är världens bästa problemlösare synd att inte fler lyssnar på mina goda råd...
Jag håller alltid tiden!
Jag är alltid pigg.
Jag jobbar stenhårt (när jag väl jobbar...)
Jag är en bra lyssnare, jag får höra de mest otroliga historier ibland HÄRLIGT!
ibland känns det trist att man inte kan dela med sig med de historier man får höra, men jag är bra på att hålla tyst (ytterligare en bra egenska)

Herregud! Jag är ju en fantastisk människa!
Att inte fler har upptäckt det!
Mmmm, jag är snäppet bättre än en del andra...


Kommentarer
Postat av: Borthy

Har bara läst rubriken. Du har inga negativa egenskaper.... tänker direkt på din goda kantarellpaj! Nu ska jag läsa inlägget. Trött jag är. Kram

2007-06-07 @ 08:29:04
URL: http://borthy,blogg.se
Postat av: Borthy

Nu har jag i min sömnighet läst första stycket. Du är svår att övertala när du bestämt dig. Bra. Du tycker om mig. Svårt att ändra den uppfattningen och jag tänker inte argumentera i mot. Ska vi dricka nin på fredag?

2007-06-07 @ 08:31:22
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Nästa "dåliga egenskap" heter perfektionism! I am with you! Fan, det här borde vi öva bort....

2007-06-07 @ 08:33:11
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Vi är bra lika! Jag är kanske inte lika bra lyssnare som du men får jag ett förtroende sviker jag inte. Jag är öppen om mycket men bara om obetydliga ting, sådant som inte sårar....hoppas jag i varje fall. Jag vill alla gott och det tror jag gäller dig också!

2007-06-07 @ 08:37:56
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Kan du göra lite påtryckningar så Powerlifter, Vique och Mat-ass nu skriver nya inlägg snart? kram

2007-06-07 @ 08:39:19
Postat av: Jada till Borthy

Du är bra gullig du!
Gå o sov nu så du orkar med att jobba...
Jag ska trycka på dom!

2007-06-07 @ 08:54:01
Postat av: Henric

Hmm, intressant självbild.
Jag kan sammanfatta lilla JADA med 2 X 3 ord:
1. Egotrippad 2. Egenkär 3. Självgod
Samt:
1. Underbar 2. Fantastisk 3. Underhållande
/Henric

2007-06-07 @ 10:52:10
Postat av: majjanw

Oj, det var som att läsa en psykologisk analys av mej själv i ditt inlägg, känner igen mej i mycket. Har dock inga barn som jag inte lär att diska, men dock en katt som jag gör allt för, bara hon fortsätter att vara söt..
Må gott! och fortsätt kämpa för det rätta, det ska jag!

2007-06-07 @ 11:18:57
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jada till Henric

TACK!
Du är inte så dum du heller...

2007-06-07 @ 12:33:07
Postat av: Henric till Jada

Tack själv, du kanske skulle lägga till i din profil att du dessutom har utvecklat en ovanligt bra smak när det gäller män ;-)
/Henric

2007-06-07 @ 13:36:21
Postat av: Borthy till Jada

hmm ...lyda mitt råd flytta hop med denna där....

2007-06-07 @ 16:26:27
Postat av: Veronique

Henric, alla Jadas 2 x 3 egenskaper har du delvis mig att tacka för. Jag har lärt henne allt jag kan om ödmjukhet. Dvs att den är helt klart en onödig egenskap!

2007-06-07 @ 22:54:08
Postat av: Veronique

Henric, alla Jadas 2 x 3 egenskaper har du delvis mig att tacka för. Jag har lärt henne allt jag kan om ödmjukhet. Dvs att den är helt klart en onödig egenskap!

2007-06-07 @ 22:54:29
Postat av: Henric till Veronique

Hej Madam V!
Jag hörde dig första gången :-)
/Henric

2007-06-08 @ 08:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0