NYPIMPAD

Nu är sidan nypimpad men inte riktigt klar ännu, men det lär få vänta för nu går Borthy på semester.
O jag är jättenöjd, Tack Borthy!
Jag har inte en aning om hur man gör, men så fort hon kommer tillbaka ska hon få lära mig.
Då ska jag bjuda henne på lite vin o mat som tack för hjälpen!

Idag har jag jobbat o, städat lite när jag kom hem. Vek in en hel hög med tvätt oxå, av någon underlig anlednig så har jag massor av udda strumpor kvar.
Jag förstår inte vart dom tar vägen, tvättkorgen är snart tom o jag har mängder av udda strumpor.
Jag ska börja köpa likadana strumpor så spelar det ingen roll om några äts upp av maskinen, för det är så det måste gå till, o jag har en väldigt hungrig maskin!
Dom här problemen har väl alla människor tror jag, annars är det något allvarligt fel på mig o min tvättmaskin...
Tur att man inte har större problem än strumpor som försvinner!
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag kpmmer på pimpnings-pimpling till hösten! Strumptomten heter han som äter strumpor! Han bor hos mig.

2007-06-29 @ 09:56:11
Postat av: majjanw

Attans Strumptomten om han kommer till mej, för jag har idag köpt 2 nya par stödstrumpor till DYRT pris.
Ha en fin helg!

2007-06-29 @ 18:17:41
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Hej! Jag har utmanat dig i min blogg./ Kram

2007-06-29 @ 22:37:56
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Vivi

Hej! Stort grattis på födelsedagen. Hoppas du får en lika bra dag som jag fick. Med perfekta presenter, godaste tårtan och favoritmaten. För att inte tala om det trevliga sällskapet.
ps. har aldrig stött på strumptomten, kanske han inte gillar mina strumpor. Snygg pimpning, önskar jag också visste hur man gjorde för att trixa till bloggen lite, men jag skulle väl inte ha tid till det, eller kanske snarare inte orka.

2007-06-30 @ 12:57:46
Postat av: majjanw

Har du fyllt år??
GRATTIS min bloggvän!
Ha nu det gott i sommar ( det blir ju lite si så där med bloggandet nu i semestertider).
Må gott!

2007-07-01 @ 09:16:24
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Lotta

Grattis min vän,jag kom i håg det igår,men orkade inte gå in på datan.
Ha den äran i efterskott..... :-)

2007-07-01 @ 12:03:03
Postat av: majjanw

Vill bara hälsa från borthy att hon bloggar från sin mobil på resan: Han kan ej svara på komentarer.
Morsning!

2007-07-01 @ 19:08:01
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Mikaela

skriv om din födelsedag jessica!! lugnt på jobbet, måste ha nåt att läsa..

2007-07-01 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0