SÅ VAR MIDSOMMARHELGEN ÖVER...

Vädret var faktisk inte så illa som det var på vissa andra ställen i Sverige.
Vi satt ute hela kvällen, ja under tak dock och med nyinstallerade infravärmare som händige Henric satte upp
smidigt!
Dom hade legat i mitt förråd i över ett år...Men nu kan man sitta ute länge o vara varm
.image53

Vi gjorde en midsommarstång o tryckte ner i gräsmattan sen var det dans runt den med både stora o små..image52
image57
Vi åt o drack o åt o drack...sill o potatis, nubbe, jordgubbstårta sen grillade vi på kvällen( fläskfile, spett, korvar) o drack lite vin  till det.
Vissa åt mer än andra...
Vi spelade även kubb, killar mot tjejer o vi behöver ju inte säga vilket lag som vann den avgörande rundan...

image55     image56
Senare på kvällen (runt 24 gick vi in o spelade spel, "med andra ord" ett jätteroligt spel, pröva om ni inte har spelat det.

Midsommardagen var lugn, precis som för dom flesta människor i Sverige en sådan dag...image58
Vi gick en långpromenad på ca tre timmar i småregn, jag tyckte det var skönt att röra på mig en sån dag.

Nu är det måndag igen o en ny härlig arbets vecka väntar, o jag ska bättra mig med bloggandet.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag tycker att det är bra att du har ett liv också, inte bara bloggar som vissa andra! Fast okay då, jag har saknat dig! Vill jättemycket se dina bilder. Kanske är det så att bloggandet tar mer fart på hösten och vintern när alla sitter inne och tänker på sina kammare. Nu är man utomhus och glömmer man har en dator i bland.
Vad trevligt ni hade så fin midsommar! Ses i morgon. Kram

2007-06-25 @ 11:21:43
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: majjanw

Låter som en helfestlig midsommar!!
Ja, under sommarmånaderna kommer jag nog också ligga lite lågt med bloggandet, kanske nöja mej med varannan dag..:)
Följer dock din och ser vad som sker. Kanske ses vi i sommar under infravärmen?!
Må gott!

2007-06-25 @ 17:38:58
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jada till majjanw

Självklart ska vi ses under infravärmaren i sommar, jag pratar med Borthy om dag!
Ha det!

2007-06-25 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0