SKOLBALEN

244827-38

Så här fina var dom innan dom gick iväg till sin avslutningsfest, efter 9 år i grundskolan.

 Linn med sin kavaljer.  Linn o Nicole dricker välkomstdrink.

Linn fick stipendium "Årets miljöpris"
244827-41

Ja det var en rolig kväll även för mig, jag kommer ihåg när jag gick ut 9:an o igår kände jag mig ganska gammal...men det kändes som det var alldeles nyss jag gick ut skolan.
Helt plötsligt har jag inga barn kvar i grundskolan (det var då jag kände mig gammal), nu är dom snart vuxna båda två.
Idag är det skolavslutning o sen börjar allvaret!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Guuuud,så vacker hon är..och vilket häftigt stipendium,vad gjorde att hon fick det?

2007-06-12 @ 13:01:48
Postat av: Jeanette

Hon är ju hur snygg som helst (och välklädd trots stipendiet...) OCH lik sin mamma!

2007-06-13 @ 07:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0