BEROENDE

Jag tror jag redan kan ha blivit bloggberoende.....jag måste titta (nästan) hela tiden, på min egen, på andras, läsa kommentarer, skriva kommentarer.
Jag vet inte hur jag ska hinna med mitt liv o jobb...(hoppas inte chefen läser det här)
Nej, riktigt så illa är det inte än.....
Så fort jag kommer hem trycker jag igång datorn (undrar hur mycket el den drar om den står på o väntar på mig hela dagen...)
Nu kan jag förstå min overbala son som bara vill sitta framför datorn, själv eller med kompisar. Jag har inte förstått hur dom kan sitta 3-4 personer o glo på datorn, men nu fattar jag.....
Det är som Borthy skrev , "vi sitter i sammabåt o satan ror", så är det jag är helt övertygad om det.
Nej, nu ska jag ut i skogen med Lisa så jag kommer på andra tankar......(hmm undrar vad jag ska skriva om nästa gång,.....)hahaha
Visar idag en bild på mig o min son när vi dricker skumpa för att fira hans 18-årsdag.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är själv lite sugen på att starta egen blogg, men kan det vara skadligt för den mentala hälsan? Är ju egentligen redan tillräckligt "screwed-up"... så vad gör lite mer hjärnskada för skillnad.

Jada hur gör jag för att komma igång?

SKÅL!

2007-05-09 @ 19:35:57
Postat av: Borthy

Jag är med dig! Funderar som bäst på hur lång internet-sladden kan bli om jag kopplar den till lilla bärbara datorn hemma så jag kan få med mig datorn vid matlagningen???? Ut på altanen kanske??

2007-05-09 @ 20:58:42
Postat av: Jada till Jeanette

Skadligt? Verkar jag skadad??? haaha, Jag guidar dig.Blogga på nu så har hag ännu mindre tid att sköta mitt jobb på..Kram Jessica

2007-05-09 @ 21:40:48
Postat av: Jeanette

Tack Jada! Då var jag oxå igång.

Blogga lugnt!

2007-05-10 @ 09:55:13
URL: http://jeanettekroon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0