BLÅBÄRSMAZARINER!

image23

Idag har jag bakat blåbärsmazariner till "den sjuke" så hon blir 100% frisk........ Jag har en kompis till som varit "fruktansvärt sjuk" (förkyld) så hon ska oxå få blåbärsmazriner.
Herregud jag är omgiven av "sjuka" människor, jag har en annan vän som är magsjuk, han är nog jättesugen på mazariner haha.
När jag ändå var ifarten så bakade jag frukostbullar till mina barn (eftersom jag inte äter frukost hemma).
Nu är det bara den härliga disken som återstår, undrar om någon annan gör det om jag låter den stå tills imorgon? hahaha

Nu känner jag mig som en jätteduktig liten husmor....måste genast göra något annat!

Puss på er hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag känner mig också lite klen... *tigger* (vet ju hur gott det du bakar är)

2007-05-21 @ 22:26:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: jeanette

Mmmmm... det ska bli gott!

2007-05-22 @ 07:20:32
Postat av: Borthy

Hej Jada! Tror ingen tvekar på att jag är lite sjuk.... när kan jag få muffins? Ligger nyckeln på det vanliga stället? ;-D Kram

2007-05-22 @ 09:41:59
URL: http://www.borthy.blogg.se
Postat av: Jada till Borthy

Du är friskast av oss alla! Som en frisk fläkt! Men med lite smicker ska jag nog kunna offra någon mazarin....

2007-05-22 @ 09:44:37
Postat av: Borthy!

Du är sötast, snällast, snyggast, läckrast, vackrast, bäst, duktigast, trevligast, roligast...jag är glad att få vara din kompis! Kram från kakmonstret som måste skärpas sig!

2007-05-22 @ 15:18:23
Postat av: majjanw will oxå ha mazariner!!!

Här kommer lite smicker:
Du åkte snyggast i Ramis.
Ramis skulle varit såååå tråkigt utan dej:
Du bor i en bra förort.
Du har det bästa yrket ( du o jag är väl samma sort va?).
Du är bäst på att handla på temlet.
osv
osv.
Du kan ge mazarinen till min syrra så kan hon ge den sen till mej!!!
Morsning.

2007-05-22 @ 16:24:02
Postat av: den sjuke är nu frisk

Tack vare dessa otroligt goda blåbärsmazariner mår jag nu mycket bättre, jag kan nog säga att jag har blivit frisk.
Tack Jessica, du kan baka undervärk!!!

2007-05-27 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0