DEPP DAG!

Hade en depp dag o tyckte synd om mig själv (väldigt ovanligt för min del). Jag brukar inte ägna mig åt självömkan, men igår var det mest synd om mig av alla människor i hela världen!
Kan bero på att jag saknar en viss person väldigt mycket...(deppigheten alltså)
 Så igår kväll hade jag ett eget hemma spa för att liva upp mig, vet inte om jag blev så mycket gladare men fräschare blev jag (eller kände mig ivarjefall)...


Idag när jag vaknade var jag glad ivarjefall o en hud som kändes som en persika (varför vill man ha persiko hy dom är ju nästan ludna?).
Körde hela "kitet" igår, ansiktsmask, filade fötterna, rakade benen (gör för ont att vaxa) o hår inpackning.
Nu är man redo för en ny vecka!
O jag är mycket gladare idag (mitt vanliga jag)! Såå om ni känner er deppiga o slitna är det bara att smeta på sig lite klet så blir man genats gladare, o ju dyrare klet desto gladare (det bästa är om man slipper betala själv)...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Henric

Hej Jada!
Skönt att höra att deppigheten har lagt sig.
Att sakna någon ÄR jobbigt. Det vet jag av egen erfarenhet. Men det som väntar på något gott....
Jag vet inte om dyrt klet brukar hjälpa mig, men alla ideér, utom de dåliga är väl bra.
/Henric

2007-05-29 @ 09:41:01
Postat av: Jeanette

Jag saknar dig oxå...

2007-05-29 @ 10:41:06
Postat av: majjanw

Det är inte för intet jag titt som tätt pimpar mitt hår och olika spabad....Jag har en del mycket dyra krämer i mitt badrumsskåp, för vi är väl endast värda det bästa :)
Jag vänder saknaden ibland på detta sätt till att den andre BARA SKULLE VETA vad denne går/gick miste om!!
Kram.

2007-05-29 @ 12:36:11
Postat av: Jada till majjanw

Vad fint sagt! Självklart ska jag vända på det o tänka positivt!
O givetvis är vi endast värda det bästa!
Kram!

2007-05-29 @ 13:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0