NU MÅSTE VÄL GRANNARNA VAR NÖJDA?

Ja, jag förstår inte hur alla mina grannar hinner klippa sina gräsmattor, tvätta sina bilar osv. flera gånger i veckan!
Idag har jag klippt gräset o det var ca 11/2 veckan sedan......JAG HINNER INTE KLIPPA DET OFTARE!
Herregud, jobbar folk deltid för att hinna klippa gräset?

O bilen varför ska man tvätta bilen om den inte är skitig?  Man kan säkert tvätta sönder lacken, o jag är rädd om min bil.
Jag brukar tvätta den när nummerplåten inte syns.......haha

Jag har även dragigt upp lite maskrosor, o "piffat" upp det lite på tomten.
Såååå nu måste väl alla grannar vara nöjda!

Har även varit på sopsorteringen o slängt tidningar o glas, jag känner mig riktigt duktig idag!
Nu är jag väl värd en liiiten bit av min choklad som ligger o väntar i kylen på mig.....

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Är det bara jag som tycker att maskrosor är ett trevligt vårligt inslag (äger dock ej en egen gräsmatta). Ett tips till alla er som inte har tid med gräsklippning, varför inte anlägga en äng i stället?

Och jag tycker du är värd en stoooor bit choklad!

2007-05-16 @ 08:06:20
Postat av: Jada

Tack! Jag unnade mig en bit choklad!
Ja, äng är väl förvisso fint men det drar till sig massa småkryp o ormar o annat otäckt!

2007-05-16 @ 09:03:47
Postat av: Borthy

Du har varit kanon-duktig! Just det där med att slänga i återvinningen får mig att känna mig som en riktigt bra människa och så stora volymer försvinner hemmifrån då också med tidningar och burkar..
Vad faan människa! Klipper du gräset så ofta? Vårt är inte klippt sedan i höstas tror jag! Tror dina grannar skulle behöva börja blogga och få något vettigt för sig!

2007-05-16 @ 10:36:33
Postat av: Monika

Min bil är skitig, riktigt rejält skitig. Kanske nåt för dina grannar att ta tag i?

2007-05-16 @ 16:20:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Jada till Monika

Haha, ja kör hit den så får vi se.....

2007-05-16 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0