Spelade spel med ELLA 3 1/2 år....

 Ja, det är Ella som är på bilden. Igår spelade jag o Ella pippispelet det gick ut påatt samla olika "familjer", MYCKET KOMPLICERAT BARNSPEL JAG FATTADE KNAPPT SJÄLV.....hur som haver så vann ju självklart jag! Men Ella började nästan att gråta då jag sa att jag vann så jag fick ge med mig (när gråten var nära) o säga att båda vann! För jag kunde ju inte säga att hon vann, när hon inte vann...fattar ni? (knappt att jag fattade vad jag skrev.)
Jag vann nog en tävling till igår! O det var att jag åt nog mer kalorier än en hel familj  får i sig en lördagskväll!!!
Det ni! Ellas mamma har fyllt år så det var tårta, o tårta ja o tårta..........jag fattar inte varför man måste ha tre olika tårtor? Självklart måste man smaka på alla, annars kan man inte avgöra vilken som är godast, tänk om man missar o äta av den som var godast? Hemsk tanke!
Nu ska jag laga mat o sen ska jag ut o gå med Lisa.
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Det är ju kognitiv beteende-terapi du håller på med..eller vad det heter när man övar bort sina fobier och beteenden! Vad duktig du var att ni delade på segern! Ser också att du lyckats göra små klickbara bilder! Då funkade min instruktion! Kram

2007-05-06 @ 18:15:37
URL: http://www.borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0