15 MINUTERS JOBB...

..o jag är 750 kr fattigare!
Det var vad det kostade o justera antennen, 750 kr per påbörjad timme.
Ja, nu funkar tv:n ivarjefall.

Har varit effektiv sen jag kom hem från jobbet, plockat lite o sorterat i påsar som jag ska åka iväg o slänga vid sopsorteringen imorgon!
Ska bara gå ut o lägga dom i bilen, sen är jag klar!
Åhh, vad nöjd jag känner mig när jag fixat o plockat undan.

Ska gå ut o gå en sväng i snöslasket sen o efter det så blir det bara att slappa en stund. Framför tv:n kanske :-)

Ha en härlig tisdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jo men en TV måste man ha så jag antar att det var värt det....
Läget bra annars? kram

2007-11-14 @ 10:52:39
Postat av: maria

Man kanske skulle bli Tvreparatör...Sa du 750 kr/ påbörjad timme?! Hur svårt kan det vara :-)
Ha en bra Onsdag!

2007-11-14 @ 10:54:52
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0