FRISK!

Ja, åtminstonde friskare än igår är jag nu.
Ska jobba imorgon.

Var hos Doktorn på Sofiahemmet idag o visade upp mitt knä, jag får opereras inom tre månader.
Hoppas det blir närmre tre månader än innan, ja det är ju inte kul o hoppa på kryckor i snö i drivis...
Så till nästa sommar är mitt knä bra igen!

Idag har jag gått en liten runda med Lisa, orkade inte gå den långa rundan med dom andra så jag vek av efter ett tag. Känns rätt bra i kroppen att gå en sväng så nu ska jag väl orka jobba!

Har satt upp några adventsstjärnor o stakar idag, men har dock inte tänt dom ännu.
Ja, det är lite tidigt men jag hinner inte innan söndag annars, ska bort imorgon kväll o på torsdag åker jag t Småland o kommer hem på söndag.

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Henric

John Hiatt!!!

Kolla längst ner till vänster i ditt bloggfönster "Frisk".

/Henric

2007-11-28 @ 08:40:11
Postat av: Tenderee

Vad skönt att du är bättre,var nu rädd om ditt knä och kör försiktigt till Småland...
Henric,,pyssla om henne så mycket du kan.

2007-11-28 @ 11:07:25
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric till Tenderee

Gör jag inte alltid det? ;-)

Det blir en helg med mys, shopping, middagsbjudning och julbak. Allt för att möta advent med största entusiasm...

/Henric

2007-11-28 @ 12:32:23
Postat av: Tenderee

Jo det är ju det du gör har jag förstått...hahaha.
Sköt om er!

2007-11-29 @ 09:29:11
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0