HEJA SVERIGE!

Nu är vi äntligen klara för fotbolls EM nästa år!
Kollade på matchen hemma hos Kicki, lika trevligt som vanligt!
Kickis mamma var med o kollade på matchen o hon tyckte det var kul att se hur vi "ungdomar" levde oss  in i matchen!

Torsdag o all snö som fanns har töat bort....plusgrader o grusigt.
Det är ett helveteiskt väder att ha hund i just nu, slaskigt o grusigt.
Dammsugaren står framme hela tiden.

Idag kommer Henric till mig, han har jobbat i Örnsköldsvik hela veckan o stannar hos mig  på vägen hem ända till söndag!

Ha en bra torsdag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Borthy!

Jag fick bara se ryggen på Don H igår, varför visade du inte upp honom?
Skönt att få bli ungdomsbenämnd ibland! Hejja Sverige!

2007-11-23 @ 14:03:33
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: maria

Annars då? Hur lever livet?
Kram.

2007-11-26 @ 14:48:28
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Lotta

Hur var filmen??
Kram

2007-11-26 @ 15:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0