MÅNDAG MORGON

En ny vecka o nya krafter insamlade under helgen!
Jag la mig ganska tidigt igår så jag känner mig pigg idag.
Måndagsmorgnar brukar jag förvisso inte ha problem med att kliva upp, det är jobbigare på tisdagar...

Igår var jag ute o gick en långrunda med Lisa på kvällen, det är inte roligt att ha hund i detta slaskväder.
Grus överallt...
Tur att jag älskar o dammsuga!

Idag ska jag jobba sen ska jag ut o köpa present till lilla Linn som fyller 16 på onsdag!
Hennes önskelista är inte liten o det är inga billiga saker hon önskar sig...
Digitalkamera
Mobiltelefon
Platttv
Klocka från DG...
Pengar
Äkta guldring o halsband
osv...
ja, undrar vad man ska köpa av dessa billiga saker...

Måndagmorgon o det är fortfarande mörkt ute, men jag hoppas på en fin dag!

Ha det så bra idag!


Kommentarer
Postat av: Lillepip

Ja stora barn e oftast oxå stora presenter,får gräva djupt i plånboken ,vår son blir 17 snart så vi får göra detsamma,må gott,pip

2007-11-19 @ 08:59:41
URL: http://lillepip.blogg.se
Postat av: Linn

Äh.. det är väl inte så farligt.. Man fyller ju faktiskt bara 16 en gång :) GLÖM INTE PRINSESSTÅRTAN OCKSÅ! Puss älskade mamma!

2007-11-19 @ 18:11:45
URL: http://Linnsays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0