MAT, MAT, MAT...

Jag är besatt just nu av mat o godis, håller på med en sockeravgiftnig sen igår...
Bra jobbat Jessica!

Låg o läste recept igår innan jag somnade, ska göra dessert till nyår o jag skulle vilja göra allt som har med choklad att göra.
Problemet är att jag vill prova recepten någon gång innan nyår...ja, det är egentligen inga problem mer än att ska jag själv sitta o äta upp det jag gjort för att prova....

Ska nu ringa antenninstallatören o be honom komma ut o fixa min tv, jag ringde igår o han sa att jag skulle göra en "norsk omstart"???? Jag undrade försynt vad det var, jo man drar ut alla sladdarna o vänat två minuter...o i 90% så funkar det efteråt, ja inte i mitt fall dock!

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Vad trist med Tv:n,utgifter,utgifter......

2007-11-13 @ 13:05:32
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: anncka

Hej! Jättetrist med tv:n, denna årstid är det nästan ett måste med tv, på sommaren går det helt enkelt att vara utan. Hoppas det ordnar upp sig//Kram

2007-11-13 @ 13:50:21
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Veronique

Provbaka du! Jag hjälper till med ätandet!
:)

2007-11-13 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0