ONSDAG

Hektisk dag på jobbet, många som är sjuka o svårt att få tag i personal.
Alla (inklusive jag) är trötta o slitna, så det är inte många som frivilligt anmäler sig när vi får sjukluckor!
Men på något sätt lyckas jag alltid lösa dom, gud vad bra jag är!

Ska själv jobba en heldag till den här veckan, imorgon torsdag sen kommer jag väl svimma av trötthet på fredag...
Ja, men det klirrar gott i kassan!
O snart är det jul, o det är aldrig billigt, även om man varje år säger: iår ska vi minska på julklapparna, så gör man inte det...

Skrev inlägget som en liten paus i mitt städande, jag har börjat med toaletten nere...

Ha en bra onsdagskväll!


Kommentarer
Postat av: Henric

Slit inte ihjäl dig gumman! Jag blir trött bara jag tänker dig (hur lät det?)

/Henric

2007-11-14 @ 18:38:42
Postat av: Monika

Ja, du är verkligen bra! Tack vännen, jag behövde få vara hemma den här gången. Annars är ju jag en sån som man nästan måste jaga hem trots sjukdom. Men den här gången sa kroppen ifrån ordentligt, blev för mycket med både förkylning och karlproblem.
Jag kommer på fredag natt.
Kram!

2007-11-14 @ 19:11:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: maria

Vill nästan säga upp mej för att kunna hjälpa er
(dej)... Barmhertigt va?! Men då får nån vara sjuk varje dag hos er så jag klarar ekonomin.
Natti natti.

2007-11-14 @ 21:57:41
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: anncka

Jag säger som Henric, slit inte ihjäl dej bara! Ja, man säger så varje år att nästa år skall jag handla julklapaprna tidigare...men hur blir det sen då?...julklapaprna inhandlas veckan innan jul! *suck* Ha det så gott//Anncka

2007-11-14 @ 22:00:35
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Jada till maria

Det är inga problem med att få jobba hos oss, vi har luckor nästan varje dag 7 dagar i veckan året om...

2007-11-15 @ 07:33:56
Postat av: Tenderee

Vi har också luckor på vårt jobb,men Skanör är kanske lite väl långt?

2007-11-15 @ 08:08:56
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0