VILKEN HÄRLIG DAG!

Vädermässigt alltså, solen skiner o det är ganska kallt ute. Underbart!

Idag ska jag jobba heldag igen, jobbigt men det blir bra i plånboken sen lagom till jul.

Har planerat att på lördag ska jag ha en ego dag, ska gå en långpromenad, göra kroppspeeling o lägga ansiktsmask o bara pyssla om mig själv.
Fixa fötterna o göra hårinpackning.
Kanske åker jag o solar oxå så jag kommer känna mig super pigg o fräsch...
Sen ska jag laga en god middag till mig själv o dricka ett gott glas vin!
Åhh, nu längtar jag till lördag...synd barar att Henric inte är här i helgen.

Nu får jag sluta drömma o fortsätta arbeta!
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Henric

Hmmm.. peeling, fotvård och ansiktsmask!
Det låter som att du ska ha det så skönt som det över huvudtaget är möjligt utan Henric.

Själv ska jag köra döttrarna på disco i morgon. Andra roliga helgaktiveter såsom stryka och tvätta ska också utföras, (synd att inte Jessica är här) :-)

På lördag ska en o annan drink förtäras, allt för att förstärka känslan av lyckorus när vi krossar Spanien i fotboll...

Japp det blir en helg utan mys o gos med Miss Jada :-( Men den som väntar på något gott....

...väntar alltid för länge.

Trevlig helg önskas från ett nästan helvitt Småland.

/Henric

2007-11-15 @ 12:12:29
Postat av: Tenderee

Ibland kan man behöva lite egentid också,det är nog så viktigt.
Ha en mysig kväll,

2007-11-15 @ 13:40:48
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Linn

Vi kan ha en ego dag tillsammans mamma! Jag vill också göra allt det där. Peeling, ansiktsmask och fotvård. Det är faktiskt min födelsag snart :D

2007-11-15 @ 17:29:58
URL: http://Linnsays.blogg.se
Postat av: Jada till Linn

Självklart Linn du o jag på lördag!

2007-11-15 @ 18:19:58
Postat av: Anonym

Exakt my kind of weekend....
Skrubba på! Och ha en toppenhelg!

2007-11-15 @ 22:33:17
Postat av: anncka

Låter som en kanon lördag. Jag själv har jobbar helg...några timmar ledig på lördag, kanske göra en hårinpackning då...nåt iaf! Trevlig helg :)

2007-11-16 @ 07:40:49
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: majjanw

Det är jag som skrev Exakt my kind... Ibland blir det lite tokigt. Ha en toppenhelg!

2007-11-16 @ 16:38:34
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0