BRA JOBBAT!

Av mig själv alltså...åt inget onyttigt igår, klarade en hel dag utan att äta något  "skit ".
Bra jobbat Jessica!

Nu ska jag bara fortsätta ett tag till så degmagen som kommit försvinner...
Hur kan man få en degmage så snabbt? Helt otroligt!
Jag kanske är ett medicinskt under? Ja, jag tror det !

Bra jobbade jag även hemma igår kväll. Torkade ur två köksskåp o slängde lite saker, kryddskåpet o fläkten!
Nu känner jag mig såå nöjd när jag städar o gör höstfint hemma!

Idag blir det återigen en promenad med stavar (ja, jag tog dom igår). Det är mycket jobbigare än o bara gå vanligt.
Sen blir det kanske urstädning av ett köksskåp till, för har jag börjat måste jag ta alla.

Ha en härlig tisdag i höstmörkret!
BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är duktig du.
Ha en bra Tisdag själv.
Kram Lotta

2007-10-16 @ 09:51:16
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Maria

Hej där!
Vad du fejjar! Men det känns ju så bra när det blir fint. Pimpar du din blogg själv nu? Har sett att det bytts ut lite bakkgrunder på sista tiden.
Ja det är från det slottet du gissade på, men håller det lite " åt sidan", så att säga.
Kram.

2007-10-16 @ 09:53:13
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jada till Maria

Jag försöker men jag kan ju inte det som ni kan...men man får testa sig fram!

2007-10-16 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0