BRRR...

Vad kallt det var imorse!
Nu är vintern här, måste höja värmen inomhus...
Linn klagar på att det är för kallt o imorse höll jag med henne -4 grader.
Ja, inte inne dock!

Idag är det torsdag o i kväll kommer Henric på helgbesök! Han har jobbat i Örnsköldsvik o stannar till hos mig på hemvägen ett par dagar. Jippie!
Där är det säkert ännu kallare o snön är nog inte långt borta, brrr.

Nu är det alltså dags att plocka in sommargrejerna o ta fram mössa o vantar istället, då vet vi vad vi ska göra i helgen. Upp på vinden o hämta grejer...

Sen blir det en tur in till stan o kolla runt lite o kanske ta en fika (Henric fikar ju inte, men jag gör), o bara ta det lugnt. Sitta o titta på människor hur en del stressar runt, det är alltid lika kul tycker jag.

Ha en mysig torsdag, för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Henric

Ja, i Ö-vik är det kallt och höst på riktigt -7 i morse och hot om snö till eftermiddagen.
Jag är glad att inte bo här uppe.
Japp helgen kommer att spenderas i Tumba, (närmre bestämt tors-sön).

Det blir säkert en kanonhelg på alla sätt och vis.

/Henric

2007-10-11 @ 09:40:19
Postat av: Jada till Henric

Det tror jag med...

2007-10-11 @ 10:18:23
Postat av: Lotta

Jag med.....

2007-10-11 @ 10:53:59
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: maria

Jag oxå...

2007-10-11 @ 12:17:06
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Henric till Alla

Fan vad alla är optimistiska!
Det tycker jag om!!

Ha en riktigt trevlig helg allesammans!

/Henric

2007-10-11 @ 13:23:15
Postat av: Lotta

Ni med...

2007-10-11 @ 15:46:12
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0