FRYSRENSNING

Gick igenom vad jag hade i frysen igår o hittade en rådjursadel o en rådjurstek.
Bjöd brorsan med sambo o barn o Kicki o Lennart på middag.
Gjorde hasselbackspoatis o sås till, det var riktigt gott!

Kicki hade bakat en äppelpaj som vi njöt av till kaffet.
Sen satt vi bara o pratade o hade det trevligt o helt plötsligt var klockan 01.30.
Gud vad tiden går fort när man har trevligt.

Idag har jag återigen varit på tippen, jag har slängt gräs, tidningar, kartonger o en massa gamla saker från förrådet som jag haft lite svårt att göra mig av med (kan vara bra o ha).
Men nu är dom borta!
Nu kan man gå in i förrådet utan att flytta ut massa saker först!
Jag känner mig rätt nöjd faktiskt.

Har tinat köttfärs o skinka så jag har gjort köttfärssås o nu håller jag på med en ost o skinkpaj.
Ja, då har man fixat två middagar den här veckan genom att börja titta i frysen!

Det enda som återstår ikväll är en långpromenad med Lisa sen blir det att slappa i soffan.

Ha en skön slapp söndagskväll.

Kommentarer
Postat av: maria

Hoppas veckan har börjat bra!
Lånar gättegärna din kamera över någon helg, det skulle vara toppensnällt. Är lite mer nyfiken på systemkameror ( men huvaliga vad de kostar.. ).
Hör av mej om detta framöver.
Tack igen!

2007-10-08 @ 18:44:50
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Du är så grymt duktig på matlagning...ja allt annat också faktiskt! Kram

2007-10-10 @ 01:20:57
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0