KANELBULLENSDAG

Idag är det kanelbullensdag, allt man kan fira ska man fira tycker jag.
Det är så härligt att fira olika saker, o livet är för kort för att inte fira o vara glad.
Man behöver inte köpa dyra saker, jag blir ännu gladare av en kanelbulle...
Idag är jag glad över att få äta en nybakad kanelbulle!

Jag ska baka den själv, jag sa till min chef igår att jag tyckte vi skulle ha kanelbullar på kanelbullensdag  o sen sa jag att jag kunde baka...fast jag älskar ju o baka så det blir alldeles utmärkt baka på arbetstid.

Återkommer imorgon om hur baket gick, vi är ju ganska många som jobbar här så det blir att knåda o kavla.
Bra, för då tränar jag armmusklerna samtidigt.

Ät en kanelbulle idag o njut av höstvädret!
Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas det smakar....
Kram tillbaka

2007-10-04 @ 07:23:58
Postat av: Monika

Hoppas ni alla får en trevlig kanelbulledag! Jag är ledig till på måndag nu så jag får leta bullar på annat ställe än IVA-köket.

2007-10-04 @ 13:15:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: janne

tack, skitgoda bullar. Nu blir jag ännu tjockare tack vare dig :-)

2007-10-04 @ 19:25:52
Postat av: majjanw

Har ätit massor med kanelbullar idag,,, dock inte dina..
Ha det gott!

2007-10-04 @ 22:40:30
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Tack för att du hjälper mig bevara BMI! Dina bullar var helt fantastiska! Du bakar lika fina bullar som jag!

2007-10-05 @ 10:58:03
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0