MÅNDAG MORGON

O jag känner mig pigg o utvilad! Kan bero på att jag sov läänge igår, ja länge för o vara jag.

Lasagnen blev otroligt god, Henric åt upp resterna på natten...så god var den!
Vi hjälptes åt i iköket i lördags, gjorde vitlöksbröd, Henric gjorde drink tilltugg med smördegsplattor o något emellan som han sen rullade ihop o vips in i ugnen...
Mmm, dom var jättegoda.
Vi hjälptes åt med allt, sallad, maten o under tiden så drack vi vin...tänk det är ännu roligare o laga mat när man hjälps åt i köket o har lite vin!

I går tvättade jag bilen o dammsög den eftersom jag ska lämna in den på service på fredag...
Sen tog jag det bara lugnt o tittade på tv, vilken dynga det finns o titta på ändå fastnade jag.
Jag tittade på Top Model o något med ensam mamma som sökte en ny man... sen duschade jag o gick o la mig.

Ha en bra måndag i regn rusket!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Din klocka visar fel tid, eller???

2007-10-29 @ 10:19:38
Postat av: Lotta

Det låter som en mysig helg!

2007-10-29 @ 10:32:34
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jada

ja, det såg jag nu att den gör ska korrigera det så snart jag hinner...(läs kan)

2007-10-29 @ 10:32:49
Postat av: maria

Härligt att tillsammans laga mat och smutta vinet!! Vitlöksbröd gör jag MYCKET sällan, undrar varför, det är ju så gott och lätt.
Ha en go Måndag!

2007-10-29 @ 12:21:18
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: maria

Svar: Det var ju apotekets kräm L300, det borde ju vara bra... Men den krämen du har verkar bra, jag är lite ansiktskrämshoppoholics-lite 30- kris ?? :-/

2007-10-29 @ 12:36:56
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Veronique

Ja, snart bär det av. Och du! Tack för kaffet... ;)

2007-10-29 @ 13:14:48
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Henric till Veronique

Fadäsen med kaffet är inte enbart Jessicas fel, (även att det är mest hennes fel).

Vi får göra ett nytt försök. Jag ska ju som bekant likt en barmhärtig samarit träffa Jessica i Ullared på torsdag för att köra hennes bil till service. Vi skulle ju då kunna ta en slät kopp, om ni mot förmodan då kan slita er från pågående shopping frenzy?

/Henric

2007-10-29 @ 13:40:11
Postat av: Jada

Kaffet uteblev för att min kära far var dålig o vi fick åka in till stora staden o hämat honom, tyvärr.
Vi hinner fika, Henric åker m mig upp en hel vecka efter vi varit i Templet.

2007-10-29 @ 13:46:13
Postat av: Veronique

Ursäkter, ursäkter.
Nåja, jag förlåter er! ;)

2007-10-29 @ 14:55:56
URL: http://godiscoominya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0