SMÅKRYP O ANDRA OTÄCKA SAKER...

Tänk vad det är otäckt att stöta på en stor spindel eller något annant vidrigt litet kryp. Jag blir stel i hela kroppen o oftast skriker jag till.
För det mesta blir det ett riktigt kvinnligt skrik men ibland av misstag blir det ett djupare uhää.

Som i fredags när sotarn varit hos mig, då låg det världens största geting i min öppna spis när jag kom hem, då var det ett uhää.
Jag fattade mod o slängde den med massor av papper såklart.

En del killar kan få fram mer kvinnliga skrik än vad en del tjejer kan.
Henric tex. om det kommer ett äckligt kryp som han är oförberedd på så skriker han till i falsett, o jag tittar på honom? Uhä menar jag säger han.
Jag skrattar lika mycket varje gång, det är viktigt att bejaka sina kvinnliga sidor...

Han berättade att när han rengjorde ett  "rör"ill torktumlaren då ramlade det ut en död fågel, då skrek han till  så där jättepipigt, åhh vad jag skrattde. Jag såg framför  mig hur han vände sig om o kollade att ingen hört honom.
Jag tycker det är lite gullig.
Undrar hur gullligt han tycker att min inlägg idag är?

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Henric

Inte lika gulligt, som du tycker det är kul!
Men små kryp o otäcka insekter är så oförutsägbara, vilket gör dem läskiga. Men visst falsettskriket är kanske inte min stoltaste egenskap, och nu vet typ hela världen om det. Tack Jessica!

/Henric

Ps. Jag har faktiskt tagit jägarexamen...

2007-10-09 @ 07:43:14
Postat av: Lotta

Henric,fick din manlighet sig en törn nu???

Om du vill kan vi ju be Jessika skriva om storleken? eller???

2007-10-09 @ 08:27:47
Postat av: anncka

Den berätelsen va kul. Inte ofta man hör att killar är rädda o framförallt skriker i falsett, men kul är det iallafall :)

2007-10-09 @ 11:16:00
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Veronique

Henric, du är inte ensam om att skrika som en liten flicka. Fråga Martin nästa gång du träffar honom hur han lät när han fick ta hand om den döda fågeln i soffan på altanen.

2007-10-09 @ 20:40:23
Postat av: Borthy

Hmmm...jag tycker Henrik skall bejaka sin manliga sida, inte bry sig om sin kvinnliga så mycket, det är ju en riktig man du är värd!

2007-10-10 @ 01:33:04
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Henric

Det ÄR macho att vara mjuk!!!
Många kvinnor (inklusive min) tycker om män som vågar vara mjuka under det hårda skalet!!

Så det så.

/Henric

2007-10-10 @ 15:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0