TISDAG SNART TORSDAG...

Härligt när dagarna går fort ibland.
Idag är det tisdag o jag ska jobba o sen ut o gå en sväng med Lisa när jag kommer hem.
Sen ska jag börja att skriva min stoora shoppinglista inför resan till "Templet" på torsdag.
Handdukar, gardiner, vantar, skärp,osv...
Jag ska fotodokumentera ALLT jag har köpt, så som jag gjorde sist.

Sen på torsdagen så kommer Henric till "Templet" o byter bil med mig eftersom min ska servas i Växjö på fredagen, han tar då även med sig Lisa o passar henne så jag kan shoppa i lugn o ro!

På fredagen bär det av mot Växjö o en mysig helg med Henric o hans barn, sen på söndag följer han med mig upp en vecka!

Men nu är det tisdag o jagska fortsätta att arbeta i höstrusket!
Må så gott!

P.s För er som inte vet vad Templet är = Ullared...

Kommentarer
Postat av: Henric

Templet! Jaja det är väl som det är med den saken... Men det är skrämmande! Jag läste en gång en lista över Sveriges mest besökta "platser". Listan såg ut enligt följande:

1. Liseberg
2. Ullared
3. Gröna Lund
4. Skansen
5. Kolmården

Hur fan kan en affär komma på andra plats?

Hursomhelst akta hälsenorna när kundvagnsrallyt börjar! Ha det så kul och tänk på att min bil inte har luftfjädring när packar...

/Henric

2007-10-30 @ 11:33:54
Postat av: Veronique till Don H.

Ullared är väl ingen affär heller. Det är ju "BTP"- Blåhåriga Tanternas Paradis. Och sådana finns det ju gott om som vi vet. Vi spelar ju inte riktigt i den ligan än, men det måste börja tränas i tid. Själv har jag vässat armbågarna, fyllt på svordomsförrådet regält och plockat fram mina fotriktiga Ecco. Watch out you old crows! Here i come!!!

2007-10-30 @ 11:41:03
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Henric till Madame V

Blåhåriga tanter är inte så långt borta som du tror (och hoppas) min vän. Då blir det Permobil med släp. Jag dyker upp en snabb runda på torsdag eftermiddag med en av mina döttrar. Vi ska kolla efter jacka och skor till henne. Hon är eld och lågor. Märkligt att shoppingbegäret uttrycker sig i så unga åldrar hos det täckta könet. Hon har inte fyllt 12 ännu, och ändå så förknippar hon Ullared med total lycka. Vi kanske kan följa svavellukten för att lokalisera dig...

/Henric

2007-10-30 @ 12:13:12
Postat av: Veronique

Ja, om inte annat så lär ni väl höra mig när jag talar vänligt med min omgivning. ;)

2007-10-30 @ 12:25:04
Postat av: Borthy

Nästa gång vill jag med, på något sätt ska jag ta mig till templet! Undrar om de säljer ut demonstrationsex där så som de gör på asko i kungens kurva? Kram

2007-10-30 @ 17:27:48
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Vivvi

Var i Ullared idag och det var ingen lätt picknick precis. Så mycket folk och kundvagnar. Man blev ju svett bara av att titta på alla hysteriska människor som försökte köra rally i gångarna. Hade med Emma och en kompis till henne och de tröttnade efter ett tag. De ringde flera gånger och undrade om vi inte var klara.Morsan blev också trött så jag fick inte shoppa "klart". Efter tre timmar åkte vi hem. Jag hade velat gå en eller två timmar till, men tre mot en - jag hade ingen chans. Kanske en annan gång.

2007-10-31 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0