TRÖTT, TRÖTT, TRÖTT...

Jobbade heldag igår 07-21.30 o upp tidigt idag, jag är ganska trött.
Jag som alltid varit otroligt morgon pigg börjar bli lite segare på morgonen.
Jag visar mänskliga drag som Henric säger...

Jag brukar inte sova längre än 08 eller 09 även om jag varit ute o festat, min energi kanske håller på att ta slut, HJÄLP!
Jag har bara två lägen, full aktivitet eller sova...knäppt eller hur?
Om jag lägger mig i soffan o ska slappa en stund, ja då somnar jag!

Igår morse så kom jag iväg senare till jobbet  (typ 10 min), för att jag inte hittade mina bilnycklar.
Jag for runt som ett yrväder på morgonen o Kicki kom.
Jag sa, hjälp mig o leta efter mina bilnycklar.
Men varför hänger du dom inte i nyckelskåpet svara hon...
Mmmm, precis det ville jag höra 06.30 på morgonen när jag letade efter mina nycklar....
(Love you Kicki)
Hon hittade den på köksbordet under Linns schema...
Nu återstår bara att hitta den andra o sen fint hänga upp dom i nyckelskåpet när jag inte använder dom!

Ha en bra torsdag!
Själv ska jag väga mig...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dessa j-a nyckar som aldrig ligger där de ska,mycket irriterande måste jag säga.
Hoppas vågen visar det du önskar.

2007-10-18 @ 10:05:52
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Energi, glömska och viktsvängningar.

När det gäller din energi, kan jag bara instämma!
Maken till vuxendamp, ADHD eller var det nu kallas har jag aldrig skådat. Det är verkligen bara två lägen, som tur så är "on-läget" är mer frekvent än "off-läget".

Nivån på "Off-läget" är förvisso också ganska extremt. När du väl somnar så märks det!! Undrar om det är vanligt att människor snarkar både i in- och utandningen? Det är som att sova brevid ett sågverk...

Till sist spörsmålet vikt.

Du skriver "Ha en bra torsdag! Själv ska jag väga mig..."

Ska man tolka detta som att du inte får en bra torsdag, eller att det kommer bli en bra torsdag pga. att du ska väga dig???

Lycka till

/Henric

Jag ska köpa en nyckelring till dig som piper när man visslar.

2007-10-18 @ 13:02:43
Postat av: Jada till Henric

Men jag kan ju inte vissla...

2007-10-18 @ 13:42:08
Postat av: Henric till Jada

Den kanske utlöser på snarkningar oxå....

2007-10-18 @ 13:50:13
Postat av: Jeanette

Det vet du väl Henric att vi kvinnor inte snarkar, vi snusar bara lite (och nu menar jag inte att vi stoppar in en prilla under läppen...) och det är aldrig till mannens fördel att påpeka sin kvinnas dåliga sida (kvinnor med fler än en dålig sida är mycket sällsynta, oftast har de inga dåliga sidor över huvud taget) Kanske något att ta i beaktning, Henric!

2007-10-18 @ 14:04:48
Postat av: Henric till Jeanette

Lever du på Mars?

2007-10-18 @ 14:27:45
Postat av: Jeanette till Henric

vadå Mars...är inte det en godis???

2007-10-18 @ 19:35:17
Postat av: Lotta

Godis???var??

2007-10-18 @ 20:28:03
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Vici

Var köper man en sådan nyckelring :P

2007-11-02 @ 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0