VIPS, SÅ VAR DET SÖNDAG KVÄLL...

Helgen bara rusade iväg.
Fredagskvällen ägnade jag mig åt bullbakning...ja, jag vet kanske inte det roligaste man kan göra en fredag.
Lördag fm hade jag tagit ett extra pass mellan 07-15, sen gick jag en långpromenad med Lisa i det härliga höstvädret.
Kl 18.00 var jag bortbjuden på middag hos Kicki o Lennart, fick en jättegod kyckling som var fylld med parmesan o soltorkade tomater o sen var den inlindad i parmaskinka till det var det pasta. Mmmm, det var jättegott!
Eftersom jag hade jobbat som en tok hela veckan så var jag trött o gick hem tidigt o la mig.

Vaknade 04.55 o var pigg! ( det var vid den tiden man kom hem från krogen när man var ute, börjar jag bli gammal?) Men tvingade mig själv att somna om o vaknade i morse strax före 08.

Sen har det varit full aktivitet hela dagen, frukost, långpromenad m Lisa, bakat två sortrs kakor, dammat, dammsugit o skurat golv.
Har även hunnit med en sväng till tippen...men det är ju ingen ovanlig söndagsaktivitet för mig.

Nu väntar jag på att kl ska bli 19 för då ska Kicki o jag ut o gå med hundarna en sväng.

Ha en forsatt bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härlig helg!
ÅÅÅÅ, det kycklingreceptet skulle man ha... Har du bra promenadtips HÄR i krokarna. Har i stort sett gått samma stråk hela tiden ( som du kanske ser).
Dags att kavla upp ärmarna inför kommande arbetsvecka.
Ha det så gott!
Kram.

2007-10-21 @ 18:25:20
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jada till maria

Om du promenerar i mina trakter så är det inte otroligt att du får fota både rådjur o älg, för dom ser man titt som tätt.

2007-10-21 @ 20:27:36
Postat av: Monika

Du verkar ha haft en bra helg.Vi ses väl imorgon bitti och hinner säga hej?

2007-10-22 @ 04:16:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Henric

Observera!

Det där med älgar är en myt!
Jag har gått med Jessica på säkert 50 promenader, men aldrig sett någon älg. Jag såg en överkörd ekorren en gång. Det är min peak när det gäller djurliv i Tumba.

/Henric

2007-10-22 @ 09:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0