BELLMANSTAFETTEN

Den regnigaste dagen på evigheter!
Då skulle det  springas stafett, jag sprang ju inte men var med o hejade på alla.
Delade ut startplatser o var en underbar coach!
Lagen ser ni nedan!

    (mannen till vänster var inte med o sprang det var en vän till en av deltagarna)

Trots regn, kallt väder o lera så var alla superduktiga! Jag är så stolt över att ha så bra arbetskamrater!
Nästa lopp ska jag oxå springa, hmm kanske sänks standarden då...
Under loppet stod jag med några arbetskamrater o hejade fram alla som sprang 

Efter loppet var det picnic! Jättemysigt i så härligt väder...
Sen åkte vi hem till mig några stycken o grillade o drack vin!
Efter det så åkte playstation fram o vi sjöng o tävlade i singstar.
Superkul!


Nu rensar jag min garderob, så att jag kan få plats med lite nya kläder inför hösten!
Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Monika

Jo, jag såg att det regnade när jag gick genom glaskorridorerna på väg upp för att köpa frukost. Tänkte på hur bra jag hade det som slapp gå ut och kunde vara kvar på sjukhuset.
I morse när jag åkte hem var det faktiskt uppehåll och paraplyt slapp bli blött.

2007-09-09 @ 16:53:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy

Tja! Shit, nu blir det hårdbantning! Såg ju ut som en stor semla på bilden! Såg ut som ni hade jättemysigt hemma hos dig! Nästa år springer du och jag, drar upp tempot lite...kanske...! Kram

2007-09-09 @ 17:51:31
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Lotta

Vad synd att vädret var trist,du ser ut att ha det fint hemma hos dej.Kram

2007-09-09 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0