BÖCKER

Jag älskar att läsa böcker!
Håller på med Stieg Larsson senaste o tillika sista bok, Luftslottet som sprängdes, bra o spännande.
Sen har jag en bok som väntar på att bli läst, Roslund o Hellmströms Edward Finnigans upprättelse.

Fick tips häromdagen av Jeanette på en bok som man bara MÅSTE läsa, ska man bara läsa en bok  i år så väljer man den! Tusen bitar av James Frey, så den får jag väl införskaffa.

Tycker om att läsa serien av Alexander McCall Smith om Mma Ramotswe, har ni inte läst dom så gör det. Del ett heter Damernas detektivbyrå, jag kom på mig själv flera gånger av att sitta o le när jag läste dom.
Gillar även Janet Evanovich, där skrattade jag hysteriskt för mig själv emellanåt.
Vill man skratta ska man även läsa Marian Keys vattenmelonen o dom andra böckerna av henne.

Jag läser det mesta men nu har jag läst väldigt mycket av svenska författare. Camilla Läckberg, Anna Jansson
En person  sa till mig en gång, - Jessica du är den enda tjejen jag vet med ett större bokkonto än klädkonto...

Så är det någon bok ni vill låna är chansen stor att jag har den!
Har lite svårt att låna böcker på biblioteket, ja vi har alla fobier för någonting!
Jag vet ju inte vem som har kladdat i dom o då inbillar jag mig en massa äckliga saker, sjukt eller hur?

Hur som haver, kryp ner under en filt i höstmörkret o läs en riktigt bra bok!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Monika

Roslund & Hellströms nya har precis kommit, Flickan under gatan. Kan nog inte vänta till den kommer som pocket.

2007-09-19 @ 21:16:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy

Jag har varit riktigt dålig på att läsa böcker det här året. Läser normalt tok-mycket också! Känns som jag har lite att ta igen!
Det finns mycket snusk i den här världen men det man inte dör av härdas man ju av. Tror du kan besöka bibblan, det är inte värre än att åka tunnelbana!

2007-09-20 @ 02:18:08
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Lotta

Själv är jag ett stort fan av Denise Rudbregs böcker och Karin Fossums deckare,en norsk författare som skriver helt otroliga deckare,lättläst och spännande.
Ha en trevlig dag!

2007-09-20 @ 07:38:30
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jada till Lotta

Håller med dig har läst allt av Karin Fossum, dock inte Denise Rudberg, tack för tipset!

2007-09-20 @ 08:03:54
Postat av: Lotta

Vad kul att höra,Denise Rudberg är dock romanförfattare.

2007-09-20 @ 09:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0