GAMLA KLÄDER

Varför är det så svårt att göra sig av med vissa gamla plagg som man inte använt på flera år?
Ni kanske inte har dom problemen, men det har jag!
Rensade garderoben igår o lyckades slänga massor. Men ändå blir det en hög kvar med "jag kanske kommer att ha den" plagg!

Bäst att köpa jättemycket nya kläder så dom gamla inte får plats.
Synd att jag har så många garderober...
Det är så härligt att få rensa ur o slänga vissa saker, nu får jag lust o ta alla garderober o alla skåp som jag har.
Var inte oroliga, energin går nog över ...

Jeanette sa till mig, dom kläder du inte haft på länge häng undan dom någon annanstans o har du inte saknat dom på ett år efter det så kan du kasta dom...
Men jag kommer ju inte sakna dom om jag hänger undan dom, utan då kommer jag glömma bort dom o då kanske det är lika bra o göra sig av med dom på en gång?
Jobbigt!

Ha en fortsatt bra måndag i höstvädret!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Rätt lyxiga problem man ligger inne med eller hur?
Kram

2007-09-10 @ 18:58:45
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag brukar tänka som Jeanette, gömma undan kanske-högen och vid nästa rensning åker den otittad!
Ha en fin dag i dag, nu får jag snart sova!

2007-09-11 @ 06:34:47
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: majjanw

Tänker som Jeanette jag också. Det jag inte använt på ett år ryker.
Ha det gott!

2007-09-11 @ 09:26:47
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Henric

Ja, vi män har inte samma problem. Ta det här med kalsonger! Var går gränsen, då ett par kalsonger inte längre är ett par kalsonger? Även om de är så urtvättade att det skulle klassas som nylonstrumpor, eller så fulla med hål att de knappt håller ihop längre så är det ju fortfarande kalsonger. Kanske inte lika varma, eller snygga, men fortfarande kalsonger.
/Henric

2007-09-11 @ 11:21:23
Postat av: Jada till Henric

Såna kalsonger har jag aldrig sett dig i o vill inte heller så göra...

2007-09-11 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0